Про редагування старих сайтів

Дана стаття написана для роз’яснення цілей і завдань Вашого ресурсу.

У топ-10 питань, які нам задають клієнти завжди тримається “у нас є сайт такий то, йому 5-7-10 років, він дуже хороший, дзвінків немає, замовлень немає, подивіться, що з ним можна зробити”.

Ми звичайно ж дивимося, і звичайно пропонуємо варіанти вирішення завдання. Але відповідь на це питання простіше розібрати на підпункти, отже:

Про дизайн та імідж компанії

У різний час різна мода на одяг, аксесуари, машини … а сайти чим гірше? З точки зору маркетингу, свіжий, а головне простий дизайн, що виділяється, завжди приверне більше клієнтів, ніж той, що був у “моді” 5 років тому. Навіть за умови однакового функціоналу і тексту, однаковою товарною сіткою.

Плюс важлива деталь, часто “старі” сайти залишаються просто забутими адміністраторами, ніхто банально не оновлює інформацію, не пише статті, іноді навіть старі номери телефонів залишають. І ось заходить якийсь заблудший клієнт дивиться останню “новину” з липня 2012 року, дзвонить – “абонент недоступний” … Про який імідж може йти мова?

Про рекламу

Особиста думка: якщо сайт створений кілька років тому і ніхто жодного разу навіть не замислювався про його просування і залучення нових клієнтів через інтернет то сенсу в ньому немає практично ніякого.

Так, на візитках ivanov. com. ua виглядає прикольно. А далі? Інтернет-маркетинг, величезна і частина ринку товарів і послуг, що розвивається. Не використовувати її маючи ресурс – халатність (дорогий клієнт, сподіваємося Ви не будете все вираження приймати буквально).

Взаємодія з реальними і потенційними клієнтами і економія бюджету

Ви здивуєтеся, наскільки простіше стає життя підприємця, коли у нього з’являється власний працюючий сайт.

Реальний приклад: Раніше власник компанії Х поширював інформацію за допомогою візиток і листівок, регулярно їх друкував (гроші), наймав людей для роздачі (гроші), вони їх викидали (гроші), а клієнтів немає. Так само він показував свій товар в орендованому офісі (гроші), закуповував цей товар у постачальника і платив за доставку (гроші). З такими витратами товар ставав “золотий” і його ніхто не купував.

Компанія Х зробила собі інтернет-магазин, заповнила його, запустила контекстну рекламу. Від офісу відмовилися поки на час фінансових складнощів. Фото, опис і ціни на товар постачальник вислав поштою, ніяких складів не потрібно. Є замовлення – постачальник відправив, різниця в ціні чистий прибуток підприємства.

Далі залишається тільки розвиватися і займатися просуванням. Клієнти читають інформацію, ціни, умови, підписуються, що зручно для розсилок. Вам не потрібно з усіма бачитися і все по 2 години пояснювати по телефону, просто “дивіться на сайті”.

Цю схему можна застосувати і до ринку послуг. Перспектив стає реально більше.

Взаємодія з партнерами

Часто на сайтах є розділи “Співпраця” і це не дивно. Є сфери діяльності, в яких дуже вигідно мати “бізнес-друзів”. Сайт справляється і з цим завданням.
Можна шукати нових партнерів. Шукати посередників для торгівлі в роздріб товарами. Шукати постачальників. Та все що завгодно можна знайти в інтернеті, це всі знають.

Висновки:

На завершення статті хочеться просто як гасло сказати “Дайте життя сайтам”, не втрачайте, не запускайте, оновлюйте і займайтеся рекламою. Досвід показує, що будь-який підприємець або людина, що надає послуги так чи інакше приходить до просування в інтернеті.
Так би мовити “всі дороги ведуть до сайту”) Так якщо він у Вас є, навіщо втрачати час?