Оптимізація сайту
- Внутрішні чинники просування сайту
Внутрішня оптимізація сайту – цілий комплекс дій, результатом яких є підвищення його «привабливості» для пошукових систем і, як наслідок, ефективне просування.
Ми не будемо заглиблюватися в деталі, це все одно що розповідати технології виробництва двигунів клієнту, який просто хоче купити автомобіль в салоні. Весь матеріал наведено з метою ознайомлення.
- Основні етапи:
- Заголовки сторінок (title) – грають важливу роль в просуванні. Відсутність вмісту тега title негативно позначається на позиціях сайту.
- Мета-опис (description) – короткий опис вмісту сторінки. Вміст мета-тега description має бути унікальним, оптимізованим для кожної сторінки.
Мета-тег keywords – опис ключових слів, за якими ведеться просування сторінок сайту. - Структура URL – часто можна зустріти незрозумілі посилання на сторінки сайту складаються з набору букв і символів, їх потрібно замінювати на зрозумілі і ті що містять ключові слова.
- Теги H1, H2, H3 – великі тексти потрібно розділяти на заголовки і підзаголовки, це підвищує читабельність а також позитивно впливає на просування.
- Оптимізація зображень – зображення повинні бути з описами і назвами, що містять ключі, а так само стислими, що збільшить швидкість завантаження сайту.
- Оптимізація текстів – велике значення має унікальність тексту, зміст ключових слів, заголовки і підзаголовки, читабельність.
- Внутрішня перелінковка – потрібна для перерозподілу ваги на сайті і проводиться з метою надання просуваються сторінок більшої ваги.
Карта сайту – файл, призначений для пошукових систем, позитивно впливає на просування. - Боротьба з «дублями» – Для успішного просування на сайті не повинно бути сторінок з дубльованих контентом.
Copyright ©2019