SEO і контекстна реклама, плюси і мінуси

Що таке Контекстна реклама Google AdWords?

Контекстна реклама – це оголошення що показуються відповідно до вмісту веб-сторінки на якій вони розміщуються (позначені маленькою міткою “реклама”). За допомогою інструментів, які є в AdWords можна виділити свою аудиторію (конкретно під ваш бізнес) і донести саме їй своє рекламне повідомлення. Таким чином, використовуючи AdWords, ви максимально ефективно використовуєте свої рекламні бюджети і швидко отримуєте ваших клієнтів (буквально в перший день початку кампанії).

Мінуси контекстної реклами:

  • як тільки ви перестаєте платити вас перестають знаходити,
  • для деяких галузей ціни на клік бувають дуже високими,
  • самому розібратися і налаштувати досить проблематично,
  • якщо ваші клієнти не користуються інтернетом вони вас не знайдуть (дуже вузька категорія клієнтів)

Переваги контекстної реклами:

  • Ненав’язливість. У пошуковій мережі реклама показується тільки тим користувачам, які активно цікавляться вашим товаром або послугою.
  • Швидкість запуску. Оголошення з’являються практично відразу після завершення налаштування рекламної кампанії і поповнення балансу AdWords.
  • Точність. Завдяки різним методам орієнтування, контекстну рекламу можна максимально точно налаштувати саме на вашу цільову аудиторію.
  • Гнучкість. AdWords дозволяє дуже швидко змінювати налаштування облікового запису та направляти рекламу в русло максимальної ефективності.
  • Можливість платити тільки за результат. У контекстній рекламі є можливість налаштувати оплату тільки за отримані конверсії, які попередньо ми самі встановлюємо (наприклад, можна платити тільки за дзвінки потенційних клієнтів).
  • «Плати скільки хочеш». Ви самі можете вибрати, який бюджет виділити на контекстну рекламу в Google. Кампанії в AdWords можна пристосувати практично під будь-який бюджет, і при цьому вони будуть ефективні.

Пошукове просування сайту:

Комплекс заходів для підвищення позицій сайту в пошуковій системі. (Поступовий вихід сайту на першу сторінку Google) Процес складний, тривалий і багатокомпонентний. Пояснювати що саме буде робитися не бачу сенсу. Важливо що в результаті цих дій клієнти знаходять вас за ключовими словами вашої тематики коли вводять їх в пошуковик, відтак якщо ваш сайт на 65 сторінці туди точно ніхто гортати не буде.

Плюси:

  • SEO – це комплексний підхід, який вимагає роботи відразу в багатьох напрямках. Для того, щоб вивести сайт в ТОР – потрібно цей самий сайт зробити максимально зручним, інформативним, зрозумілим для користувача. Тоді сайт стає повноцінним інструментом продажів.
  • Згідно з даними досліджень – 80% переходів на сайти надходить саме з пошуку.
  • Переважна більшість людей ставляться до органічних результаттів видачі з більшою довірою, ніж до реклами.
  • Сайт, зайнявши високі позиції в пошуку, буде стабільно приносити клієнтів протягом довгого часу.
  • Стійкі результати (при правильному підході)

Минуси:

  • SEO – це довго. Сам процес виведення сайту в ТОП дуже розтягнутий в часі. Це пов’язано з принципом роботи пошукових систем. Перші результати ви побачите тільки через кілька місяців.
  • Перший час ви вкладаєте гроші, але не відчуваєте віддачі (сайту потрібен час для того, щоб він почав виходити на високі позиції).
  • Немає гарантій. Це правда. За великим рахунком ні ви, ні фірма, яка займається пошуковим просуванням не може безпосередньо впливати на третю сторону, в нашому випадку Google. В кінцевому підсумку, буде сайт показуватися на першій сторінці пошукової видачі або не буде – вирішувати їм.

Що ж вибрати?

Особиста думка: якщо ваші бюджети дозволяють і ви плануєте розширювати свій бізнес, краще підходити до просування комплексно.

Налаштувати контекст для отримання прибутку зараз. І паралельно проводити пошукове просування. Так як для цього потрібен час. Про соцмережі і пасивну рекламу у вигляді візиток і розсилок теж не забувайте. Будь-яка реклама це реклама!

 
Сео и контекстная реклама плюсы и минусы. Что выбрать для своего ресурса и нужно ли выбирать?

Можна зробити помилкові висновки ніби СЕО та контекстна реклама – речі взаємовиключні і обов’язково потрібно вибирати, але це помилка! Разом ці інструменти реклами відмінно доповнюють один одного.