Відкриття центру раннього розвитку для дітей

Актуальність бізнесу:

Открытие детского центра или школы раннего развития в Украине - актуальный бизнес

Відкриття приватних дитячих садів і центрів раннього розвитку дитини – актуальний бізнес в Україні що розвивається

У зв’язку з «планшетним» способом життя більшості дітей в Україні, відсутністю у батьків можливості приділяти дитині достатню кількість уваги і проблемами, пов’язаними з відвідуванням дитячих дошкільних установ (черги в садки, переповненість груп, часті простудні захворювання «садочкових» дітей, неналежний догляд і т. д.) питання відвідування хоч якогось дитячого колективу і придбання навичок комунікації стоїть дуже гостро в багатьох сім’ях. Тому тема центрів раннього розвитку і дитячих клубів в даний момент актуальна і популярна.

Юридичні аспекти:

Згідно із законом України для того, щоб відкрити дитячий центр Вам потрібно стати ФОП. Повністю процедуру описувати не будемо. В інтернеті багато статей на цю тему. Тут варто сказати тільки що заяву в орган реєстрації можна відправити і по електронній пошті а розглянута вона буде протягом 24 годин не враховуючи вихідних.

Також Вам потрібно отримати ліцензію Міністерства освіти України на право виховання і розвитку дітей. Для цього у Вас повинно бути вища педагогічна освіта, програми роботи та місце, де буде відбуватися навчальний процес.

Де взяти приміщення і яким воно має бути?

Найважливіше питання, котре має прямий стосунок до успіху проекту в цілому.

Для дитячих центрів розвитку добре підходять спальні райони, великі житлові комплекси, новобудови, де зазвичай багато молодих сімей з дітьми. Ви повинні подумати, наскільки Ваш заклад буде помітним, і наскільки зручно до нього буде добиратися жінці з маленькою дитиною.

Враховуйте конкуренцію, не варто «селитися» поруч з подібними центрами.

Співвідношення ціна/якість у виборі приміщення

Открыть школу раннего развития в Украине. Выбор помещения

Просторе, чисте, привабливе приміщення – ключовий момент залучення потенційних клієнтів

Зрозуміло, що на першому етапі розвитку важливо економити кошти. Але все ж радимо вибрати максимально просторе, світле, добре опалювальне і привабливе приміщення.

Є практика розміщення дитячих клубів практично в підвальних приміщеннях, кімнатах в приватному будинку або квартирі, орендованій частині будівлі дитячого садка.

Звичайно, якщо вибір невеликий – беріть що є. Але все ж, як показує практика, люди неохоче відвідують такі заняття і навіть мінімальні ціни їх не приваблюють. Вам повинні довіряти.

З «двох зол» тут краще вибирати приміщення в дитячому садку. По-перше воно обладнане саме для дітей, по-друге часто його можна орендувати за відносно невеликі гроші.

Персонал

Якщо Ви плануєте наймати персонал для проведення різних дитячих програм, зверніть увагу в першу чергу на активність і енергійність.

І мамам і дітям завжди хочеться уваги, позитивної енергетики, здатності зацікавити і пояснити.

Намагайтеся бути індивідуальні, придумайте свою концепцію, яка зробить Ваш заклад «яскравою плямою» на тлі інших.

Про ціни на послуги

Звичайно ж, скільки буде коштувати відвідування Вашого клубу в місяць вирішувати тільки Вам, відповідно до витрат і бажаного прибутку.

Акцентуємо увагу лише на те, що багато клубів-початківців намагаються сильно знизити ціну для залучення більшої кількості клієнтів, а це не завжди приносить бажаний результат.

Люди схильні не довіряти тому що дешево це раз, Ви можете «прогоріти» і припинити свою діяльність тільки почавши її, це два.

Якщо всі юридичні моменти і обладнане приміщення є – йдемо далі

А далі найскладніше – де взяти клієнтів?

Реклама школы раннего развития. Определение целевой аудитории

Важливо чітко розуміти свою цільову аудиторію і спрямувати всі можливі інструменти реклами саме на неї. Пам’ятайте, будь-яка реклама має певну ступінь ефективності

Дуже добре якщо за тиждень-два до офіційного відкриття Ви роздасте листівки, розвісите оголошення і запрошення до свого закладу. Непогано було б зробити дитяче свято з аніматорами, конкурсами, подарунками та іншими «приємностями» що привертають увагу.

Таким чином ще до початку занять про Вас знатиме деяка кількість потенційних клієнтів.

Як себе рекламувати?

Будь-яка реклама це реклама. Яскраві флаєри і візитки? Чудово. Акції по типу «перше заняття безкоштовно» – відмінно. Гарний банер недалеко від центру розвитку? Те що потрібно.

Соцмережі – непоганий інструмент реклами. Створіть групи в популярних соцмережах (звичайно мами в декреті проводять деяку кількість часу Вконтакті та ін.) Пишіть пости, виставляйте фото, запрошуйте учасників. Тут головне регулярність і наполегливість. Пишіть статті не тільки рекламні але і корисні, про розвиток дитини, користь малювання та ліплення і т п. Щоб у вас можна було і почерпнути щось для себе. Використовуйте групи з великою кількістю учасників типу «дошка оголошень Одеса» для рекламних постів.

Але найкраще якщо не Ви «нав’язуватесь» потенційним клієнтам а вони Вас шукають. Як? Звичайно в гуглі.

Эффективный инструмент рекламы школы раннего развития детей - создание сайта и настройка контекстной рекламы

Один мільйон, вкладений в ефективну рекламу, продає більше, ніж десять мільйонів, вкладених в неефективну. Можна стояти з рупором і запрошувати всіх до себе, а можна представляти послуги тим, для кого вони є актуальними. Вибір завжди за Вами

Якщо Ви подбаєте про яскравий, цікавий сайт, придумаєте свій фірмовий стиль (колір, логотип, слоган) це буде величезний плюс і поштовх для залучення саме цільової аудиторії.

Навіть якщо на першому етапі Ви просто будете вставляти посилання в соцмережах, надрукуєте домен на візитках і банерах – це все одно принесе свої результати.

Ідея для банера (запозичили у нашої клієнтки) – QR код. Люди не люблять довго вводити якісь назви і щось шукати, а тут відсканував – і вже на сайті організації, що зацікавила.

Важливо! Заповнюйте свій ресурс з особливою ретельністю – дайте максимум інформації, актуальні ціни та фото. Намагайтеся зробити так, щоб після його відвідування у людей залишилося мінімум питань і уточнень.

Є купа прикладів наповнення сайту інформацією по типу “три картинки, телефон, п’ять абзаців тексту і вистачить”. Це неправильно, такі ресурси часто відштовхують а не приваблюють клієнтів.

Можете подивитися наше бачення сайту дитячого клубу тут.

Реклама в пошукових системах.

Існує думка що створити сайт і тим більше «зробити так щоб його бачили» коштує нечуваних грошей. Які тільки цифри не називають. Це не так.

За умови низької конкуренції і грамотного заповнення сайт сам може виходити (не за день і не за місяць) в топові позиції за певними пошуковими запитами.

Поки цього не станеться можна налаштувати контекстну рекламу, яка, знову ж таки за умови низької конкуренції, обійдеться недорого. Варто підкреслити, що це найефективніший інструмент залучення клієнтів для підприємців-початківців.

Ми за розвиток малого бізнесу в Україні!

На цьому все, бажаємо успіхів Вам і Вашим проектам. Будемо раді коментарям і обговоренню в соцмережах.

Давайте ділитися досвідом і виводити «формулу успіху» разом в умовах української реальності.

П.С. Якщо хоч одна людина, яка прочитала цю статтю, задумається про відкриття своєї справи і подальший його розвиток – значить ми на крок ближче до мети.