Все про налаштування контекстної реклами для клієнта

  • Як почати роботу?

Все просто. Вам потрібно надати посилання на ваш сайт, оговорити по яким конкретним послугам починаємо рекламу (часто буває що клієнт хоче почати рекламну кампанію не з усіх товарів або послуг а певних, потім розширюючи список ключових слів і оголошень). Ми попередньо аналізуємо ключі і середню ставку за клік по ним, вирішуємо і обговорюємо бюджет на кліки в Google. Також налаштовуємо таргетинг (де територіально буде показуватися наша реклама). По закінченню 3-4 днів запускаємо рекламну кампанію. У вартість настройки входить і ведення 1 місяць.

До нас часто звертаються клієнти вже мають негативний досвід налаштування контекстної реклами AdWords. Багато хто намагається зробити це самостійно, багато просто звернулися до непрофесіоналів. Отже, основні проблеми, з якими звертаються наші клієнти і їх рішення:

  • Ми платимо агенству 10-15-20 $ в день, а дзвінків немає.

Відповідь: найчастіше схема оплати за кліки та оплати конкретно за створення і ведення рекламної кампанії абсолютно непрозорі. Вам ніхто не гарантує що гроші йдуть саме на кліки, і ніхто не звітує який відсоток бере собі. Тобто з цих 15-20 $ дві треті цілком можуть виявитися не там де потрібно, звідки ж взятися дзвінкам? По-нашому це шарлатанство. Combo пропонує альтернативний варіант розподілу бюджету, клієнт самостійно оплачує рекламну кампанію, ми не маємо до цього жодного відношення, лише допомагаємо і консультуємо. Таким чином Ви і ніхто інший знаєте скільки грошей іде на собівартість, вартість наших послуг теж чітка і зрозуміла читайте тут.

  • Как определить сколько нужно тратить на контекстную рекламу в месяц чтобы она была эффективна?

Відповідь: в різних галузях середня ціна за клік варіюється, потрібно розуміти що ціни на клік по запросу “купити котячий корм Одеса” і “купити автомобіль Одеса” абсолютно різні. У будь-якому випадку ми беремося і “вичавлюємо” максимум з будь-якого бюджету. Для прикладу, ведемо досить успішну кампанію за 30 гривень в день і це не жарт. Щоб додати хоч трохи конкретики, в середньому одна невелика кампанія обходиться клієнтові в 100-150 гривень в день. Але знову ж таки, для чіткості простіше подзвонити і отримати консультацію.

  • Про бюджет на кліки

Потрібно чітко відмежовувати вартість настройки і ведення рекламної кампанії та бюджет на кліки в компанію Google. Все залежить від конкуренції. У кампаніях-першопрохідників, де середня ціна за клік по релевантних ключовим словам 1-2 гривні, ефективну кампанію можна вести і за 50 гривень в день. Для висококонкурентного бізнесу, де є безліч компаній, готових платити більшу ціну за клік, витрати можуть досягати і 400-500-600 гривень в день. Контекстна реклама – дуже гнучкий інструмент, тут потрібен індивідуальний підхід у кожній сфері діяльності.

Не знаєте який бюджет на кліки виділити? Зв’яжіться з нами і ми надішлемо Вам на пошту таблицю з рекомендованими ключовими словами і середньою ціною за клік у Вашому регіоні а також проконсультуємо з усіх питань безкоштовно.

  • Які терміни настройки?

Відповідь: терміни безпосередньо залежать від тематики проекту і кількості ключових слів. В середньому запускаємо кампанію за декілька днів. Якщо клієнту потрібно налаштування реклами терміново – все можливо за додаткову оплату.

  • Що таке промокод?

Відповідь: те на чому багато агенств заробляють додаткові гроші. Справа в тому, що компанія Google дарує кожному новому клієнтові знижку до 900 грн. Ми налаштовуємо Ваш аккаунт, кампанію, додаємо спосіб оплати і отримуємо промокод при активації якого Ви отримуєте на кліки +900 грн по закінченню 31 дня після початку рекламної кампанії. Гарна новина, правда?

  • Як відбувається оплата послуг?

Працюємо по 50% передоплаті. Тобто для початку роботи Ви платите половину обумовленої вартості настройки рекламної кампанії. Другу половину оплати клієнт надає після старту рекламної кампанії (орієнтовно через 3-4 дні). У вартість послуги входить і ведення один місяць. По закінченню календарного місяця клієнт оплачує ведення кампанії на наступний місяць або ж отримує свій аккаунт з готовою рекламною кампанією AdWords.

  • Як відбувається оплата за кліки компанії Google?

Є кілька варіантів системи оплати за кліки. Найпростіший з них – платежі банківською картою. Можливі й платежі через банківський переказ на розрахунковий рахунок компанії Google.

  • Чи буду я бачити інформацію про кліки?

Звичайно. У Вас буде доступ до аккаунту і щомісячні звіти за переходами і їх вартості.

Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, зв’яжіться з нами! Ми зробимо Ваш бізнес ефективніше.

Адреса:

Copyright ©2019