Якщо Ви почали заповнювати свій сайт Самостійно

Дуже часто бувають ситуації, коли з різних причин власник сайту хоче самостійно наповнювати його контентом. У цій статті ми не маємо наміру переконувати всіх у необхідності замовляти подібну послугу і платити за неї гроші.

Просто є два варіанти наповнення сайту (самостійно або за допомогою компанії), у них є свої плюси і мінуси. Який вибрати, особиста справа клієнта.

Пишемо тексти

Як би не хотілося, Ви не станете професійним копірайтером за один вечір. Це ціла професія, яка вимагає досвіду і навичок. Але все ж при написанні тексту для сторінок Вашого сайту дотримуйтеся основних рекомендацій:

  • не копіюйте. Найпростіше що можна придумати це просто скопіювати у конкурента. Ми знаємо випадки, коли клієнт навіть не перечитав текст і, перебуваючи в Одесі, на його сайті красувалась адреса в Москві. Це недопустимо. Навіть якщо Ви поки що не замислюєтесь про SEO просування, все одно витратьте час, продумайте і напишіть свій текст, виходячи з досвіду та специфіки Вашої справи. Так буде набагато ефективніше.
  • не пишіть занадто багато. Ніхто не читає гігантські «простирадла» з одноманітного тексту. Нормальна довжина це 2000-4000 символів. Як підрахувати? В інтернеті є маса сервісів. Вводите в пошуковик «підрахунок символів у тексті» і беріть будь-який.
  • розділяйте абзаци, пишіть підзаголовки. Заголовки і підзаголовки це важлива частина оптимізації сайту. Формулюйте думки конкретно і кожні 3-4 речення робіть абзац, до нього відповідно пишіть підзаголовок. Так текст стає більш читабельним.
  • уникайте «води». Вода в тексті, це непотрібні, нічого не значущі слова (якщо, з точки зору, нічого крім, цей же, таким чином … і багато інших). Текст без води написати неможливо, але її вміст в нормі до 15%. Перевіряємо за допомогою онлайн-сервісів.
  • зображення. Вставка в текст різних ілюстрацій і фото допомагає привернути увагу або несе інформаційну функцію. Але зловживати не варто. Якщо сторінка «рябить» картинками найчастіше її не хочеться дивитися і клієнт йде геть. Так само звертайте увагу на якість зображення і розміри.
  • використовуйте списки. Набагато простіше перерахувати свої послуги, переваги або умови використовуючи маркований список. Він краще сприймається читачем ніж просто перерахування через кому.

Фотогалерея

Для клієнтів, в розпорядженні яких є своя галерея зображень головні питання – це «вага» фото, розміри і опис.

  • вага. Іноді знімки бувають і по 12-13 мб кожен. А якщо в галереї 130 фото? Тоді сайт вантажиться 5-6 секунд, мало хто дочекається. Про мобільної версії, особливо якщо клієнт дивиться сайт в маршрутці без wi-fi говорити не доводиться. Такі фото потрібно стискати, наприклад в Photoshop можна зменшити знімок в 13 мб до 1,5-2 мб практично без втрати якості.
  • розміри. Намагайтеся заповнювати галереї зображеннями однакового розміру. Це візуально виглядає привабливіше ніж «драбинка» більше-менше-більше.
  • назви і опис картинок. Стандартна назва фото виглядає приблизно так «DSC03354». Міняйте їх на словесні і зрозумілі. Зображено у вас на зображенні прибирання приміщень? Підпишіть її «прибирання приміщень Одеса або Миколаїв». Пишіть описи. Коротко і ясно виклавши суть, та ще й вставивши кілька ключових слів Ви досягнете набагато більшого ефекту ніж просто залишивши опис порожнім.

Висновки:

На завершення цієї статті повторимося, ми не плекаємо ілюзій, що прочитавши її Ви освоїте всі тонкощі написання SEO-текстів і зробите ідеальну фотогалерею. Але все ж вона застереже Вас від основних помилок в наповненні сайту самостійно. Це цілком здійсненне завдання якщо приділити час і увагу.